Twilight: Breaking Dawn část 1 Extended Edition a Breaking Dawn 2 Blu-ray recenze !!!

6. května 2013 v 9:56 | Maruška |  Kristen Stewart - Bella Swan
Ahoj.... omlovám se, že jsem tu nebyla...to víte, domácí práce atd. ... ;D ! Rozhodla jsem se, protože miluju Twilight, tak budu psát i o Kristen Stewart,takže tenhle blog bude o Taylor Swift, Seleně Gomez, Kristen Stewart a trochu Twilight,kvůli tomu, že Twilight MILUJU !!! Takže už mám nachystané i rubriky, a laylout se mi taky dělá s Kristen Stewart !!! Doufám, že i tak se Vám to všechno bude líbit, a vrhneme se na dnešni článek !!! :-)

Breaking Dawn Part 1 Extended Edition

Oba rozšířené vydání příští-k-poslední film Twilight, Twilight Saga: Breaking Dawn část 1 a poslední film šumivého upíra / vlkodlaka svalnatý série, Breaking Dawn Part 2 , jsou k dispozici na Blu-ray a DVD na 02.03.2013. A i když je to velmi nepravděpodobné, každý skalní fanoušek Twilight bude potřebovat revizi buď část 1 "s rozšířeným vydání nebo Breaking Dawn část 2" s Blu-ray vydání, jsem obětoval to vzít na posledních dvou filmů senzace řadě jako oni jdou do obchodů, které mají být popadl do Twihards.
The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1 Extended Edition - rozšířená verze Breaking Dawn Part 1 přijde na domácí video se scénami, které nesplnily její divadelní řez vrátit do této speciální edice. Mezi scénami fanoušci budou mít nyní možnost vyzkoušet je Jákobův házel na psí misky na hlavu Rose a scéna, ve které Bella řekne Edwardovi, že by za pobyt člověka déle. A pokud nejste skvělý na lov, co je nového, vždy můžete poslechnout zvukový komentář režiséra Billa Condona . Condon hovoří o nových scén (celkem osm minut navíc záběrů), když vyskočí a vysvětluje, proč nebyly zahrnuty do konečného řezu, který udělal jeho cestu do kin. Bohužel, zvukový komentář je všechno tam je, pokud jde o bonusový materiál na Breaking Dawn Part 1 Blu-ray a DVD rozšířené vydání.
Breaking Dawn Part 2 Extended Edition

The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2 Blu-ray/DVD/Ultraviolet Hodnocení: - milostný trojúhelník vyznačující se vysokou školačku, trvale mladistvá upír, a Ind, který shapeshifts do vlka se uzavírá s pátým filmem povolení. Režisér Bill Condon a Twilight scenárista Melissa Rosenberg pohrát trochu mimo pole tentokrát nedrží zcela s autorem Stephenie Meyer verzi posledním příběhu Twilight. Jejich rozhodnutí hrát věci trochu volné přispívá k mnohem lepšímu Twiligh finále t, než by tomu jinak, i když jsme stále přilepená s šíleným nápadem teenagera "potisk" na ​​dítě.
Jak se dalo očekávat, Breaking Dawn 2 's bonusy patří rozsáhlou sbírku behind-the-scenes bonusů. K dispozici je sedm dílů "Forever Natáčení" dokument, který je určen pro nejvytrvalejší fanoušci (kteří mají pár hodin jen se dívat na celovečerní dokument). Součástí je také "dva filmy najednou" featurette, která popisuje, jak se jim podařilo v oblasti logistiky pro vytvoření sady, vlasy a make-up, kostýmy a všechno ostatní, co šel do schopen střílet dva filmy najednou, když oba filmy jsou zcela odlišný. A opět Bill Condon zpracovává úkol řešit dráze komentáře. Ne, je mi líto Twihards ... Kristen a Rob neposkytl celovečerní komentářem stopu pro konečného filmu. Další úhledný malý navíc je Green Day hudební video "The Forgotten".

Summit Entertainment oznámil, že rozšířená verze The Twilight Saga: Breaking Dawn - Část 1 zasáhne domácí video na 2. března. Zde je úplná tisková zpráva následuje trailer k "Extended Edition":

Zde je možnost objevovat ještě více trháku filmu, kdy The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 Extended Edition, s osmi minut nikdy-dříve-viděný záběry, debutuje pouze na Blu-ray Disc (plus digitální kopie a UV záření) , DVD (plus digitální kopie a UV) a Digital Download sobotu 2.března od Summit Entertainment, Lionsgate společnosti. Nyní s osmi minut nových a rozšířených scén vrácena zpět do filmu režiséra Bill Condon, spolu s jeho Volitelný zvukový komentář, fanoušci mohou ponořit hlouběji do epické série, které zbožňují. Zažijte romantiku a nadčasové drama ve zcela novým způsobem, když The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 Extended Edition, představovat původní divadelní verze a zcela nový Extended Edition s volitelným audio komentářem režiséra, přichází na Blu-ray Disc a DVD za doporučenou maloobchodní cenu 29,99 dolarů a 22,98 dolarů, resp.

"Jako Twilight oddaní víte, že bylo hodně terénu na pokrytí přizpůsobení Breaking Dawn na obrazovku," říká Condon. "Mezi svatbu, líbánky, narození, a všechno mezi tím, samozřejmě tam byly věci, které se dělat to do naší finální verzi. Ale chtěl jsem se ujistit, že pro všechny Twihards tam, tam byla možnost vidět některé z těchto scénách řezu -. Z nichž některé jsou favority fanouška z knihy "

Twilight sága se konalo místo jako nejprodávanější série domácí zábavy od roku 2008 a The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 se v 281.300.000dolar v tuzemských tržeb v kinech po jeho vydání 18. listopadu 2011. Celosvětovým fenoménem nadále zapálit obrovské pokračování vášnivých a loajální fanoušky, kteří vyhnali úspěch Saga od začátku.

The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 Extended Edition nyní představovat další záběry, představuje manželství, líbánky a porod dítěte, které přináší nečekané a šokující vývoj pro Bella a Edward a ty, které milují, včetně nových komplikací vlkodlaka Jacoba Blacka.

+ videa
PS : v tom prvním je úžasná písnička !!! ;D

horší kvalitka,ale taky dobrý